Ålders nojja..

Nu är de bara några timmar kvar som 22-åring. Fan alltså, 23 känns tungt. Hur gammal som helst ju! Lite nojja alltså.. Jag tror jag väljer att se mig själv som jämnårig med Freddi. 20 år känns helt rätt!!

Jag har fixat och grejjat massor på eftermiddagen. Bakat tårtbotten, muffins och vaniljhjärtan så nu är allt gotti-gott fixat inför kalaset. Åh vad jag bara ääälskar att fylla år. Årets bästa dag är snart här!  (jag älskar de nu eftersom jag är ju bara 20.. eh..)

Och jag tror årets födelsedag kommer bli GRYM!!! :)
Jag kommer inte kunna sova inatt, barnslig som jag är.. Hihi

Kommentarer
Avsändare: Cecilia Darling - Livet ur mitt perspektiv <3

Hejsan!



Tänkte bara tipsa om en tävling jag har på min blogg där man kan vinna ett presentkort på 300 kr.



Det är inte många tävlanden och det innebär stor vinstchans. Hoppas att du deltar! :)



Ber om ursäkt om jag störde.



http://www.ceciliadarling.se/2011/08/10/5999828-tavling/



Ha det underbart och grattis i förskott!!!! :-D



/Cecilia

2011-08-15 @ 21:49:28
URL: http://www.ceciliadarling.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0