Allmänt glad

Nu har jag och J jobbar våran sista dag, och vi fick knappt ses idag. Fy vad de inte är kul att säga hejdå, även om vi kommer ses igen men inte lika ofta liksom. Och inte jobba ihop. Vi har jämt så kul!!!

När jag kom hem möttes jag av ett stoort brev i postlådan plus ett brev från polisen. Blev lite lätt nervös ett tag tills jag kom på att jag själv beställt papper från polisen. Och paketet var mina böcker jag köpte på blocket. Jag blev inte blåst alltså. Tjejen verkar riktigt trevligt då de låg en liten post-it lapp med böckerna "Hej, lycka till med studierna" Detta kändes så trevligt att jag blev riktigt glad.

Måste återgå till filmen!

Just nu känner jag mig på topp!!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0