Äventyr

Mamma och syster skulle åka på bilbingo ikväll och mamma lyckades tillslut övertala mig att åka med. Påväg dit blev jag riktigt taggad på bingo men när vi kom dit var de tomt. De har flyttat bilbingot till Söndagar. Haha. Så bra att vi kollat upp de. Men de var ingen större katastrof eftersom stugan är väldigt nära och pappa var där. Så vi åkte dit och fikade så nu fick vi se hur de blivit sen de kaklat köket också. Så jäävla fint!!! :)

På vägen hem satt jag och kikade ut genom fönstret och fick helt plötsligt syn på en stoooor svart sak som sprang i skogskanten och sen en som stog still, rätt långt bort. Vi vände och åkte tillbaka för att kika och de måste ha varit två gigantiska vildsvin. Vi stog där rätt länge och hoppades på att de skulle komma lite närmare men icket. Dock såg vi ju deras gigantiska kroppar ändå så atte, kanske inte ville ha dom så mycket närmare oss.. ? Upplevelse och äventyr iaf !!

Nu är de soffhäng som gäller..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0