Detta är MIN dag!

Mitt humör är strålande idag. Det är årets bästa dag. Min födelsedag!!! :) (den delar första plats med julafton)

Blev väckt av att telefonen ringde. Kändes helt rätt att bli väckt av ett grattis samtal istället för väckarklockan. Även om de var Johannes som ville påminna mig om att säga grattis till honom. (och nej, han fyller inte år idag) Tss. Nu blir de lyxfrukost. Unnar mig vanilj sirap i kaffet och hembakt mjukt bröd! Mums! Sen ska jag snygga till mig lite och gå hem till Fredrica för födelsedags fika och lunch :) Extremt lyxigt att bli bjuden på födelsedags fika och lunch sådär..

Vill även säga grattis till två kollegor, Jonna och Caroline som också fyller år idag..Grattis!! <3

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0