En bra dag..

Jag har haft en riktigt bra dag än så länge. Jag och mamma har legat ute och slappat i varsin solstol. Super skönt tills de kom en regnskur som sabbade allt lite lätt, men så fort de slutat regnat så la vi oss där igen. Novis kom och gosade ner sig med mig också när jag låg på gräsmattan och solade ryggen. Hon verkade tro att även hon kunde få plats på min madrass så hon gjorde någon slags kullerbytta över mig i försök att lägga sig brevid mig. Så sööt och jag och mamma skrattade och skrattade åt hennes desperata försök.

Sen blev de gymmet. Var där riktigt länge idag så nu är jag trött!! Laddar inför film kl21, vilket känns aslångt bort just nu dock.

Kommentarer
Avsändare: Emma

Låter som en mysig dag =)

2011-08-09 @ 19:22:30
URL: http://ehmsii.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0