Ett trött födelsedagsbarn

Alltså de tar på krafterna att fylla år. På ett positivt sätt!!

Dagen har varit asbra! Ni vet ju redan att min förmiddag spenderades med Fredrica. Och kvällen blev hos mamma och pappa med familjen. Vi har grillat, jag har öppnat alla paket och sen smaskat tårta och sånt gottigott.. Jag är nu proppmätt!! Fick flera fina saker

Från Mörner och Freddi: två superfina örngott, ett yankee candle ljus, och en bok (samma författare som twiligt så kan ju inte bli annat än asbra!!)
Från farmor: saker till mitt skrivbord
Från Danne och Lisa: nästa twiligt bok även den på engelska (så nu kan jag läsa ut den första) och en stående text "Lycka"
Från Elin och Tobbe: presentkort på H&M, tårtspade, ny rosa matlåda
Från mamma och pappa: olika presentkort, superfin filt, grå fårskinnsfäll till min nya gungstol, tårtfat, lite pluggprylar

Och jag kan ha glömt något också. Vilket lät sådär otacksamt men så är de inte alls! Jag älskar presenter och är supernöjd med allt. TACK!!! :D

Jag är så nöjd med denna dag och vill inte att den ska ta slut. Men, den fortsätter ju faktiskt lite på Lördag.

<3

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0