Haha vafan..

Jag gjorde en sån jävla fail nyss. Satt i typ 45 min och klurade på vad jag skulle fixa för fika i pausen på filmen, som jag sedan skulle smaska på när filmen började igen. För anledningen till fikat var just att jag villa ha något att smaska på till filmen inte för att jag var sådär ashungrig. I pausen gjorde jag en god banan smoothie, sätter mig i soffan och smaskar. När jag skrapar ut de sista ur glaset inser jag att filmen inte ens börjat igen. Så nu får jag kika på filmen utan snask ändå.. Så typiskt mig!!

Har suttit och letat kurslitteratur på blocket ikväll. Hittade ett riktigt kap men de var såklart sålda redan vilket inte var så konstigt eftersom de såldes för typ halva priset. Väntar svar från några andra också på andra böcker.. Vilket jobb bara för att få tag på böcker. Pjuh!

Nu fick jag ett mail om bok så avslutar här..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0