Här bestämmer jag..

Blev just helt fly förbannad!!! Hade lust att skriva en facebook status som skällde ut två personer helt jävla totalt men kände att nej.. inte på facebook. Jag tar de i min blogg, för här bestämmer jag!! Jag HATAR när folk går bakom ryggen, utnyttjar och bara är allmänt dumma i huvudet mot någon av mina vänner.. Speciellt när man tror att någon som är ens vän gör något av detta (eller alla dessa saker) mot en av mina närmsta och bästa vänner. Jag ska tammefan göra allt för att min vän ska lyckas och ni misslyckas totalt !!! Ooooh va jag kokar inombords just nu..

Och nästan värst av allt är att en av er förmodligen gör detta på grund av att du endast är så jäävla avundsjuk..


Jag måste andas!!

Kommentarer
Avsändare: bella

ush va hemskt!!

2011-08-07 @ 18:10:35
URL: http://belladavis.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0