Hejdå helgjobb

Nu har jag jobbat min sista helg. Så jääääääävla skönt!! Även om mitt eventuella nya jobb kan bjuda på lite helg jobb så är de dock inte samma sak, då ringer dom och så säger jag om jag kan eller ej. Nu är de en dag kvar på jobbet.. 

När jag kom hem idag deckade jag totalt i soffan. Sjukt trött. Halv sov en stund innan jag gjorde mig en rejäl kyckling sallad, så smaskit! Sen har jag deckat lite halvt igen framför benjamin button. Och nu, när de är okej att gå och lägga sig så har jag noll lust att sova. Så typiskt mig! Men jag är ju ledig imorgon så jag får väl vara uppe ett tag till ba..

Har förövrigt fått veta att min grannde som är en gammal klasskompis (både högstadiet och på frisör) också ska gå ekonom i Gävle. Haha. Så jävla stört!! De kan man kalla sammanträffande! Och jag gillar ju sammanträffanden!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0