Kalasdag

Nu är dagen jag längtat efter här. Kalas står på schemat! Efter 4 helgers jobb känns de riktigt roligt att få galejja med mina fina vänner ikväll. Astaggad fan!! Nu är jag bara extremt orolig över Fredrica som gått och blivit förkyld. Jag HOPPAS hon är bättre idag!!! Hon måste!

Ska snart flänga runt lite i Tierp. Först till mamma och pappa för att lämna missen och hämta lite grejjor. Sen handla på lite olika ställen. Sen har jag en hel del att göra hemma också innan alla kommer. Ska färga håret. Riktigt nervös eftersom de ser ut som om mitt hår kommer bli riktigt rött. Måla naglarna lär göras. Duscha. Leta upp kläder. Fixa mat. Städa lite. Dricka lingon mojito. Ojoj, fullt upp. Tss.

Nu lär jag göra is!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0