Kräftskiva nr1

Mina inlägg kommer alltid en dag efter nu känner jag. Men de är bara för er att gilla läget! Hihi. Igår var de kräftskiva med familjen i stugan. Jag är rädd för kräftorna egentligen så de tar ett tag innan jag vågar ta i dom, och efter några kräfter så bryter och skalar jag hej-vilt! Men, de var en kräfta som fick mig att skricka till och kasta iväg den. Den var liksom ihålig så skalet åkte in, asvidrig. De var iaf mycket trevligt och mysigt.. dock inte lika kul när min först checkade ut och jag fick sitta tyst bara.

Ikväll är de dags för kräftskiva nr2. Kräftskiva med bästa gavlecon. Men jag vill inte göra bort mig med min rädsla för kräftorna så jag tänker käka en lyxig sallad istället. Kommer bli sjukt kul ikväll!! Dock kommer min bricka garanterat bli riven pågrund av för många stämplar.. FUCK!

Dagen har såklart massa andra äventyr också men de tar jag imorgon.

Nu hoppas jag bara att rösten håller. Den är okej just nu men jag känner på mig att såfort sången drar igång så säger rösten hejdå. Men vafan, man är väl bara nolla en gång !? Som jag sa till mitt lag i torsdags "de ska höras att man blir n0llad!!".

Nej nu lär de bli kaffe och fixa lite lunch att packa med mig..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0