Lördagen!

Nu har jag tappat rösten helt och tycker de är sjukt tråkit att sitta helt tyst hemma. Lär få tag på lite filmer alltså som jag kan sysselsätta mig med. Men först tänkte jag ge er ett låångt inlägg om igår för jag hade så jäävla kul!!

Åkte in till stan och mötte upp mitt lag. Vi skulle fixa saker från filmlistan. Vi har fått en lista med massa saker vi ska göra och filma och visa ÖF så får vi olika mycket poäng. Så jag fick stå på torget och försöka sälja biobiljetter till en exlusiv förhandsvisning av Titanic, vi sjönt inne i nian och sånt. Men bäst av allt var när Johan gick in på BIKBOK (observera tjejkläder) och byter om, I butiken till hängselbyxe-shorts (som satt galet tajt) och gick fram till en av de som jobbar och frågade vad hon tyckte, om han behövde större storlek. Jag skrattade så magen gjorde ont! Nåväl, vi fixade nog en hel del poäng igår iaf. Sen var de flott-race och gavlecons flotte kom på 3e plats. SÅ duktiga!

Sen var de vidare på förfest med laget. Vi tränade in nya sånger, pyntade oss efter jultemat och hade de allmänt trevligt innan vi sjungandes gick mot kräftskivan. Vi sjöng oss in som 3a. Men jag tycker tammefan vi sjöng högst så vi borde varit först in fan! Vi hade iaf galet kul under kräftskivan och tiden bara rusade iväg. Helt sjukt! Och ÖF vinkade fram mig flera gånger men ingen gav mig en signatur så brickan är inte riven än. ASBRA! Dock har jag lyckats riva sönder den lite så lär leta fram tejp och fixa den.

Sen fick jag sällskap av en fogde till tåget. Vi hängde på donken typ 1 timme eller nått för att invänta tåget. Haha.

Jag var hemma kl4 inatt och jag hade så jääävla kul hela kvällen. Jag stormtrivs med alla dessa människor alltså!! Dock börjar jag bli lite för alkoliserad känner jag..

Nej nu ska jag steka pannkakor!!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0