Mina skinande tänder

Nu har jag varit hos tandläkaren och även på gymmet med mamma och Fredrica. De gick bra hos tandläkaren, jag var så sjukt nervös att de skulle bli ett dyrt besök men de slutade med att jag gick där ifrån utan att ens betala besöket eftersom jag hade nå försäkringsbidrag. Tänderna var så fina såå och hon polerade dom så nu skiner dom så fint. Hihi. De är så skönt att jag fortfarande får gå till samma tandläkare som alltid, en kompis mamma. Införskaffade dock flourskölj. Kändes som att jag gick plus när besöket blev gratis så tänkte att jag följer hennes råd att investera i de. Oj, mycket snack om mitt tandläkarbesök kanske, men jag är såå lättad :)

Nu ska jag åka till mamma och pappa sen blir de häng med Fredrica. Vi ska kolla in reklamen och sen åka och handla. Haha. Vi är som två pensionärer.

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0