(M)other lover

N0llningen är igång! Jag är i grupp (M)other lover och vi blev valda av överfogdarna att vara först in på Nya Vall! PLUS att en i min grupp blev kvällens N0lla. Nu jävlar lär vi kämpa idag igen.

Så att ni ska förstå är överfogdarna allsmäktiga. Deras ord är lag och går runt på led, svartklädda med solglasögon. Och tro mig, dom rör inte en min. Vi N0llor går runt med n0lleskyltar som ska ha exakta mått (inte rolig att göra!!) blir den typ kantstött och överfogdarna ser de så river dom skylten och de är bara att sätta sig och göra en ny. Min klarade gårdagen och ska vårda den riktigt bra idag med!



Alltså de hände så mycket roligt igår att jag skulle kunna skriva en uppsats, men jag kan ta hur de började.

Vi satt i aulan och lyssnade på rektor, kår och lite sånt. Sen sa de att en föreläsning skulle börja. En lärare drar världens grej om RISK. Hur man räknar ut en risk, riktigt långa ekvationer och sa typ "men alltså de är ju lätt dehär kan väl de flesta redan!" (skulle vi kunnat dedär hade jag varit körd!) sen skulle de spela en film om detta sa dom, då startades en låt där de sjöng att vi var nollor och en gavlevon snubbe kom in och knäckte en öl i micen. Sen drogs hårdrocks musik igång och alla från gavlecon kom in på led och skrek. Sen var allt igång, vi var kidnappade!

Kvällen bjöd på n0llebricke-bygge, sång-övning, och feest!
Mitt minne är sådär.. Haha.

Nu lär jag fixa mig inför dagen! Må gott!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0