Pyssel dag

Åh va skönt de är att vara ledig! Ingen klocka som ringde imorse och bara slöa hela morgonen..

Men snart ska jag dra igång min pysseldag. Ska åka och måla hos mamma och pappa. Ett bord som jag ska ha som skrivbord och en dörr som senare ska bli en slags garderob. Efter målningen blir de nog lite fika med mamma, hälsa på Danne och Lisas kattbebis och sen tror jag de får bli gymmet. Vill verkligen träna idag men egentligen borde jag inte, ömma ben och typ förkylning eller nått i kroppen. Ikväll ska jag nog baka och grejja här hemma.

Och inatt domnade min arm bort sådär läskigt mycket att den inte kändes som min arm längre. När jag tog tag i den med min andra hand så kände jag att jag höll i något, men de kändes inte som om de var min arm jag höll i. Tss, läskigt!!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0