Pysslar och fixar

Nu har jag pysslat och fixat ett tag. Först fixat matlåda, städat och tvättat. Sen betalat in medlemsavgift plus nollningspaketet till min blivande förening och fyllt i ansökan om csn. Pjuh! Inga lätta grejjor detta inte, speciellt inte csn!! Men nu ska de bara skrivas under och läggas i en gul postlåda.

Tror att intervjun idag gick bra. De ska ringa mig inom kort när de har en tjänst till mig, så de lär väl vara ett bra tecken.. ? Känns bra! Efter intervjun la jag mig i solen med min bok. Den är snart slut och de får mig att må dåligt.. Ska kanske läsa den igen ? Tss.

Nu kommer nog Sara snart så skall avsluta här.. Hejdå!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0