"så synd alltså"

Något som är såå jobbigt med mitt jobb är när typ en åre choklad strut går sönder med vit choklad och jordgubbs praliner i. ÅH NEJ! Det som händer då är liksom att vi som jobbar får pina i oss dom. Idag på min rast hade jag både dessa praliner och blåbärs bräck att "tvinga" i mig. Såå synd alltså!  Tss..

Dagen har gått väldigt fort. Igår stog jag och packade upp lundmyr bebiskläder och tänkte "åh vad jag önskar att jag kunde köpa sånna här till någon jag känner" idag stog jag städade bland kläderna och tänkte "snart får jag köpa sånna här saker till min brors dotter/son". Så jäkla kul! Typ de enda jag skriver och pratar om nu känns de som men de är stoort tycker jag! :)

Nu ska jag kika vidare på twilight och smaska några godisar. Magen säger dock att den inte vill ha mera godis, men jag lyssnar inte.. Smasksmask!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0