Semester/arbetslös

Min första dag på semestern, eller även kallad arbetslösheten. Och jag vet inte alls vad jag ska göra .. ? startar nog med att åka och måla mitt blivande skrivbord först och fikar lite med mamma. Sen måste jag hinna träna.

Dagen igår var speciell! Lunch med fina A-L, på thai, suuper gott och trevligt att bara få prata om framtiden och allt. Sen gick vi och tog en god latte på barista innan vi gick till jobbet. Jag fick göra lite ordrar (mina sista) och kom flera gånger på mig själv att säga "men dehär tycker jag att vi ska ta hem senare, de kan vi ju ha där och där" osv.. Sen kom jag på, "senare", då är jag inte kvar.. Jag kommer nog alltid känna mig som en i gänget ändå. Fick massa fina presenter också. Men jag tar nog bilder för att visa er sen. Plus en stoor fin solros i kruka och kommentaren "de passar så bra eftersom du är som en liten solros". Den står i mitt köksfönster nu och såfort jag ser den blir jag glad och tänker på jobbet. Nåväl, de blev inga tårar under alla farväl, sista paketet jag slog in eller när jag drog igen dörrarna.. men de var nära!

Hade fått present med posten igår från Johannes mor och karl. Fick ett halsband. Så jäkla gulligt av dom! :)

Nej nu lär jag äta upp min smoothie. Lär till lidl och köpa målar duk grejj. Jag och Fredrica ska måla en tavla ihop. Hihi.

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0