Slutspurten

Nu börjar en ganska tuff vecka för mig. Jag ska jobba mina 6 sista dagar på jobbet. Eller jobba 5, ledig två och sen den absolut sista dagen. Shit!! 3 år med dessa människor är ändå en lång tid och nu ska jag säga hejdå till en efter en dessa dagar liksom. Imorgon blir de tufft för de är min sista dag med fina J. Hur ska jag kunna låta bli att gråta?! Visst, jag ser fram emot hösten så sjukt mycket och de är så skönt att något nytt händer i mitt liv, jag behöver dehär!! Men ändå känns de såklart hur sorgligt som helst för dessa personer betyder massor, vi är som en liten familj ändå.. Och dehär sista dagarna kommer jag gå och tänka "nu är de sista gången jag gör detta..."

Åh, jag kommer gråta under dessa dagar.
Jag hatar att gråta !!!!!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0