Söndagen är trött

Jag hade gärna sovit några timmar till när klockan ringde. 5 timmars sömn kan kännas lite väl lite liksom.. Men jag är positiv ändå för jag får min helg kl16 idag och de känns så förjävla bra!! Och eventuellt blir de lite vin-kväll imorgon med mina bästa "bara för att vi kan" liksom.. Måste bara övertala Fredrica nu, men de är nog inte allt för svårt. Tss.

Känner mig lite lätt spänd på att se vem de är som kommer att jobba med mig idag. J har en fot med valkar (svullen fot) som såg allt annat än frisk ut igår så de visar sig vad farbror doktor sa. Undra vem som dyker upp.. Jag hoppas på J eftersom vi har allt för få dagar kvar tillsammans. Rättare sagt endast 2 dagar kvar MED idag :(

Kanske lär dricka upp mitt kaffe så att jag kommer iväg mot jobbet snart..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0