Andra advent

Idag har jag och syrran varit på äventyr igen. Dock av den mildare sorten. Vi skulle ta en bild av mig. En bild som inte var så lätt att ta. Får se om jag ska göra ett nytt försök på annan ort eller om bilden får duga..

Idag har jag även varit på gymmet med Freddi och Sandra. Imorgon är de förmodligen träningsvärk för hela slanten. Sen har jag pluggat pluggat och åter pluggat.. Nu orkar huvudet inte ta in mer text.

Funderar på att plocka fram oven och sy på de sista. A, L, E är helt klara med paljett band och allt, men nu är bandet slut så får sy på X utan band och fixa de sen. Ska även sy fast alla märken.

Sen ska jag självklart ha adventsmys, andra adventsmys rättare sagt :)


Jag har problem och borde lyssna på mina vänners kloka ord..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0