De händer så mycket ...

Mitt liv är roligt.. De händer så mycket helatiden och mycket roliga saker till på köpet! Inte hunnit skriva under de senaste dagarna tyvärr och just nu är jag astrött efter dessa hektiska och roliga dagarna så jag tänkte att jag listar vad jag gjort och vad som hänt..

-Skola och plugg
-Monter bygga inför kontaktia 2011
-Bråk med en svår monter (!!!!)
-Montervärd för ett super härligt företag
-Jobb erbjudande (YEEY!!!)
-Gått runt på mässa och plockat på mig massa reklamsaker
-Föreläsning med Per Holknekt, vilket var grymt!
-Plocka undan montrar
-Bankett med fint folk och god mat
-Eftersläpp på goya
-Skola igen
-Samtal om att jag är vald som kanditad för styrelsen 2012
-Promenad i mörka skogen med syster.

Allt detta på 3 dagar. Eller de mesta under en dag till och med..
Nu är det sova som gäller. Imorgon står föreläsning, grupparbete 1 & 2 och möte.. Pjuh!
Godnatt !!!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0