Julen

Ännu en jul är över. Eller ja, julafton.. Känns alltid lite tråkigt sådär!
Julaftonen var i alla fall mysig. De började med fika och julkalendern, sen lite allmänt mys framför tvn, gröt-lunch, mer mys, kalle, kan du vissla Johanna, julbord, paket-öppning och paket-leken. Allt detta med fina människor <3 Jag älskar verkligen julen!!!

Idag har jag köpt en julklapp till mig själv. En Mac rättare sagt. Känns sjukt bra måste jag säga. Skönt att äga en dator igen! Så kvällen har jag spenderat med denna dator med uppehåll för att agera fylle-chaffis.
Nu blåser de storm ute. På en läskig nivå!! Och jag är inte de minsta sugen på att sova. Blää...
Min bakgrund på datorn är bäst! Haha

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0