Jullov!

Vad konstigt de känns att ha jullov! Och de är nu jag verkligen känner hur bra jag trivs för jag tycker jullovet är liite tråkigt. Även om de är riktigt skönt!

Idag har jag storhandlat inför julafton. Mitt bidrag ska vara julgodis och kalvsylta så pappa skrattade åt mig när jag kom med en kundvagn endast fylld med saker som socker, choklad, sirap, godis och ja, syltan. Men imorgon blit de till att baka julgodis. Knäck, marian-knäck, rockyroads och pepparkakskolor. Smaskens!

Annars då.. hmm jaa.. jag har en hemlighet för er. Typ ännu en orsak som gör att lovet och även den kommand resan känns lite tråkigt. Med vad de är tänker jag inte säga än. Nyfikna? ;)

Nej jag är för trött nu..
Puss!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0