Kick-slut

Igår var de avslutning för alla aktiva inom Galvecon. Det kom en buss och hämtade upp alla glada studenter (som nu var extra glada eftersom de fått en goodiebag med massa gotti-gott precis innan) och bussen tog sikte på Stockholm. De drogs igång ett bussquiz med helt spårade frågor och de gällde att använda fantasin lite lätt sådär. När vinnarens svar lästes upp kände jag mig väldigt träffad och javisst, de var jag som tog hem vinsten som var en blå civilekonomerna termos. Jag är mycket nöjd!! (låt mig påpeka att jag kanske inte riktigt hade alla rätt men ändå rätt liksom)

Nåväl.. bussresan bjöd även på en hel del sånger, för självklart fanns de ett sånghäfte i goodiebagen. Kanske inte allt för rumsrena sånger men va sjutton..

I Stockholm var vi på föreläsning hos Fredrik Andersson. Sjukt inspirerande!! Han bjöd även på en fet smörgåstårta, lite vin och karameller. Mycket mycket trevligt!

Bussresan hem gick till att diskutera gavlecons framtid och sen lite busshäng.

Så, toppen dag helt enkelt.
Tack Gavleon !!

Kommentarer
Avsändare: Moa på Civilekonomerna

Hej Alexandra

Vilken trevlig blogg du har :) Läste om Gavlecons tävling precis (som vi är så glada att få bidra till) - vad kul att du gillade termosen!

Om du mailar mig din adress så skickar jag gärna en julklapp också.

Ha en fin dag

Moa

Civilekonomernas studentverksamhet

[email protected]

2011-12-07 @ 10:33:52

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0