Resfeber ?!

Jag tror jag har resfeber för jag har varit så sjukt effektiv idag. Först tog jag och Nova en ca 1 1/2 timmes lång promenad vilket ledde till att jag hade leriga tass-avtryck i hela lägengeten och stora sandhögar i hallen. Detta ledde i sin tur till storstädning. Bort med sista julen och ner med allt i källaren, dammtorkat, torkat alla lådor i köket, dammsugit och skurat golven. Jag har även packat de sista. Men inte nog med de, när jag var klar med allt och skulle slöa i soffan fick jag ännu ett ryck och städade hela kylen så nu är den riktigt fin igen. Men nu känner jag att jag måste tagga ner !!!
Kvällen ska spenderas i soffan med film, glass (ska testa min nya maskin), lite lek med datorn och sånt slött..
Denna låt gillar jag skarpt!!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0