8 tal

Ikväll har jag varit flitig och nu är det endast 8 tal kvar i matteboken. Känner mig riktigt nöjd!!

Ska krypa ner i sängen nu och kika på O.C och hoppas på att jag somnar skapligt. Imorgon har jag en sådär bra dag igen. Träna med syster, sen kommer Freddi till mig och smaskar bullar, sen ska jag på massage och sen ska jag äta middag hos Freddi och Mörner. Jag gillar att hänga hos dom och busa med Fredrica om ni inte märkt de? :) Så roligt att någon mer än jag är ledig på vardagar.

Måste komma på någon rolig kaka som jag kan baka också. Jag och Elin ska hälsa på lilla farmor och då tänkte jag ha med något smaskigt. Hon tycker de är så roligt att jag gillar att baka.. Frågan är vad de blir, humm.. ?

Nej godnatt alla sötnötar :)

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0