Blä-morgon

Sov dåligt inatt igen.. Vaknade först vid 3 och sen vid 5 och kände mig sådär pigg, fast jag egentligen är jätte trött. Sen vaknade jag lite då och då och sov sjukt dåligt fram tills klockan ringde 07.45.

De tog emot rejält att gå till gymmet idag. Både pga tröttheten och kylan. -27 grader. Men jag är envis så jag gick iväg i hopp om att bli piggare. Men jag blev mest en isbit!

Nu har något hänt med min rygg och de känns som ett helvete att sätta sig i bilen och åka och jobba. De liksom ilar och strålar så pass att de känns som ilningar i bröstet. Obehagligt och inte de minsta bekvämt. Jag har just suttit på massagedynan ett tag men de hjälpte inte. Mår nästan lite illa.. Blää!

Jag är gnällspik idag och hoppas att ni tycker lite synd om mig iallafall..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0