Bläää

Nu har jag skickat in den absolut sista inlämningsuppgiften i matte C. Men eftersom den förra gick sådär så mår jag nu piss!! Jag bara måste klara den här. Kommer förmodligen gå som på nålar tills jag får feedback på den. Lite lätt stressande sådär..

De härliga är att jag gjort klart alla uppgifter nu. Känns skönt att bara fokusera på att börja förstå allt nu. Tss..

Jag har även hunnit med att städa lite nu på förmiddagen. Och bakat äppelmuffins som ska smaskas med farmor på eftermiddagen. Nu ska jag åka och hämta upp Freddi för vi ska handla kort-varor på hemköp. Hihi. Sen kan de ju hända att en å annan bulle slinker ner i våra magar också. Men jag ska faktiskt åka och köra lite på mammas crosstrainer sen, även om de är sjukt tråkigt!!

Söndagsångesten kommer krypande..
Imorgon är de jobb igen..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0