Deckat..

Jag ligger i sängen helt utslagen.. Jag har inte orkat borsta tänderna, tagit bort sminket eller borstat håret så jag är ett riktigt slusk. Hihi. Irishen ligger dock som ett lugn i kroppen..

Kvällen har varit mer än lyckad. Jag och Freddi gick och handlade lite till middagen.. de blev hemgjorde klyftpotatisar, bea och gottfrid ( = kött ). Ojj så gott de var! Länge sen jag njöt så av mat! Namnam. Sen började jakten på den perfekta irishen. Efter två stoora irish bad vi om hjälp av 118118 och vi fick ett svar som lät vettigt. Dock var vi så mätta, varma och hmm.. påvärkade (??) att vi vilade lite i sängen först, sen när vi gjorde en till irish insåg vi att vi var på tok för mätta. Den gick liksom inte i. Så jakten fortsätter vilket jag är nöjd med för då får vi fler anledningar att ses och dricka irish. Freddis gör mig glad och de känns som om vi kännt varandra sååå länge. Fast de har vi ju inte.. hihi.

Nej nu ska slusk Alexandra ta och sova.. tss.

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0