Ett löfte..

Jag har nu lovat mig själv att börja träna! Tydligen kan min rygg må bättre om jag tränar upp den så de är väl värt ett försök. Även om jag inte är en sån person som tränar egentligen.. Men vafan, de är ju trots allt ett av mina mål och alla mål ska nås så att de är bara att dra igång. Ska bli muskel-knutte.. Hah! (jag kommer ångra detta löfte till mig själv.. reejält!!!)

Dagen har bjudit på full fart på jobbet och jag är rätt så slut.. Ska även jobba längre imorgon eftersom de liksom kom lite mycket varor idag och kommer ännu mera imorgon. Plus att min pedantiska/besatt av att skrubba-sida ska användas. Skrubba lagret. Äntligeeen :)

Jag har varit väldigt duktig idag och inte ätit en enda liten karamellbit, inte ens fikat. Hoppas jag kan lyckas med detta även imorgon.. Dock vill jag ha helg så att jag får äta massor med godis!!

Godnatt!!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0