För omväxlingsskull..

Jag skriver en hel del negativa saker här. Eller ofta om jag skriver något om hur jag mår så är de bara piss. Så därför ska jag bryta den trenden och för omväxlingsskull berätta för er hur nöjd jag just nu är. Jag mår bra, pluggandet går framåt, jag har vänner som är helt fantastiska och jag har en nespresso maskin. Jag tänkte att då vet ni, dagar då jag inte skriver att allt är piss, ja, då är jag riktigt nöjd med tillvaron..
Även om jag just nu lider av humörsvängningar bara för att jag försöker lägga av med sockret.. Vissa stunder funderar jag starkt på att lägga ner men samtidigt så får dehär mig att inse hur illa de faktiskt är. Och vissa stunder är jag väldigt stolt över att jag faktiskt försöker i allafall..

Nu måste jag försöka få tag på Freddis, vi vill dricka irish i helgen men de har liksom kommit upp ett litet hinder i våra planer.. Så vi måste göra en ny plan så att säga. Jag vill dricka irish, thats it!! ( och gärna lite vin också.. )


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0