Förnyelser

De är helt sinnessjukt men jag tycker de är skönt med träning igen. Imorse när jag vaknade till vid 08.30 så var de bra nära att jag gick upp och åkte till gymmet. Men eftersom min sömn varit lite sisådär den senaste veckan och jag kände att jag faktiskt skulle kunna sova lite mer så tog jag den chansen och istället tänker jag ta en lång promenad sen. Sen kanske inte de här kommer sitta i så länge om jag känner mig själv rätt men de är så skönt att ha brytit de gamla sega mönstret..

Nu blir de till att plugga matte. Känns fruktansvärt tungt nu bara för att de gick dåligt förra veckan. Blää.. men de är ett nödvändigt ont! Ju mer jag pluggar idag desto roligare kan jag ha de 2 lediga dagarna som återstår sen.


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0