& Godmorgon Lördag !!

Nej men varför sova när man får? Eller, just nu testar jag en ny metod som innebär att jag inte får ha sovmorgon. Jag får absolut inte sova längre än till nio. Men de är verkligen max. Idag skulle jag gå upp 08.30 för att jag och Mörner ska träna. Elin skulle släppa in Nova här vid 07.45 och fick mina nycklar eftersom jag skulle sova ut. Trodde jag! Vaknade första gången runt 5 sen har de fortsatt sådär, sova, vakna, sova, vakna. De är så frustrerande när man egentligen är astrött. När Nova kom gick jag upp och tog en godis som tröst. Eller ja, två godisar..

Nu lär jag bara vänta på att Mörner vaknar och att gymmet öppnar..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0