Godnatt era små filurer!

Äntligen helg!! När man har ledig helg endast varanan helg så är dom så efterlängtade.

Semlan som jag åt idag smakade sådär förjävla bra! Och våfflorna som jag, Mörner och Freddi ätit ikväll smakade också jäkligt bra. Många våfflor i våra magar. Syster var också förbi ett tag och hängde med oss. Myskväll :)

Nu har jag gått och lagt mig, känns sådär skönt för jag är riktigt sova-trött. Imorgon ska jag upp 08.30, dra på mig massa kläder och gå till gymmet. Jag och Mörner skall träna. Hah. Han blir väl för nöjd nu när han får visa att han är starkare än mig.. Hihi.. Sen väntar en fullspäckad och riktigt roolig dag. Men de skriver jag om typ imorgon för nu vill jag sova.

Så godnatt !!!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0