Kaos/mys morgon

Inatt sov jag sådär dåligt igen. Jag blir galen! Kan de blivit 3-4 timmars sömn kanske? Vid åtta gick jag till gymmet och var lite duktig sådär. Men blev så stressad då en av de som skulle jobba idag blivit sjuk och jag behövdes där, dock kunde jag inte jobba idag. Så stress-stress. Sms:en gick hit och dit men ingen kunde jobba för mig en annan dag så jag kunde verkligen inte jobba idag. Jaja, stressande morgon! Men mötte upp Fredrica på vägen hem och vi gick hem och bakade scones och smaskade i oss. Så jäkla gott!! Och de fick mig på bra och lugnare humör igen. Sen åkte vi iväg på ett litet möte/uppdrag som känns så sjukt bra att ha gjort. Ett steg åt rätt håll. Sen har jag varit och pysslat om mammas kissemissar och hälsat på syster.

Nu steker jag köttbullar. Hemgjorde alltså. Dom ser sådär läskigt goda ut. Smask!  Nej återgå till stekningen!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0