Lång-Fredag..

Idag ska jag köra långpannedag. Öppning till stängning. Jag hoppas på massa glada kunder så att jag har så mycket att göra att tiden bara flyger iväg. Jag har noga valt ut några godisar från mina stoora godispåsar och packat ner dom i en liten påse. Ska även ladda upp med kexchoklad och kanske en coca cola. De hör liksom till att ha coca cola och kexchoklad när man jobbar lång dag och godisarna kan vara bra och ha om jag blir trött. Skall även skicka iväg ett sms till J att han måste hälsa på mig något under dagen ifall jag är sällskaps-sjuk.

Jag ska nog avslöja en liten hemlis också.. På min frukost bricka ligger två små karameller (egentligen inte så små). Men jag tycker jag är värd de två små karamellerna idag, de är ju en låång Fredag. Fast egentligen...   ....har jag ätit fyra godisar före dessa två också.. Ehmm..


Mysa vidare i min mysiga tröja som jag glömt att jag hade ..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0