Lite tokigt..

Kom och tänka på en för rolig sak nu.. Natten till Söndagen vaknade jag vid fyra tiden, fortfarande lite lätt berusad sådär och skulle kolla på klockan. Jag har en sån som visas i taket så jag vänder mig för att kika på den. Det jag ser är en röd suddig fläck. Jag blinkar några gånger i hopp om att få bättre syn, men fortfarande en röd fläck. Detta upprepas ett antal gånger och jag började fundera på vadsjutton jag druckit.. När jag sätter mig upp för att istället kika på rätta klockan i hopp om att de skulle gå bättre ser jag att mitt glas med vatten står mitt framför dendär grejen som lyser upp i taket. De var alltså därför de var suddigt, och pga inte mina ögon.. Hihi, då fnissade jag för mig själv innan jag somnade om..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0