Min dag i ord

Dagen började då med träning. Och sen åkte Elin med hem till mig och Fredrica kom hit för lite fika. Sen kikade jag och Fredrica på lite Gossipgirl, slappade, pratade och åt våfflor. De var riktigt gott!!

Jag var sedan på massage, äntligen! Nacken fick sig en omgång och vi tror att hon fick loss alla spänningar. Känns bra mycke lättare och mjukare i allafall. Efter massagen gasade jag iväg till.. gissa vilka !?! ... Fredrica och Mörner. Hihi. Freddi hade varit duktigt och lagat en hel kyckling som hon bjöd på. Den hade hon lyckats bra med tycker jag!! Vi åkte och handlade och hämtade ut mitt paket från H&M, min superfina sommarklänning har kommit. Nu fattas bara sommaren, eh.. Jaja, på hemköp valde vi ut en Carte D'or glass, white chocolate red fruit, fysjutton va god. Den försvann snabbt ner i våra magar.

Nu sitter jag mätt och belåten hemma i soffan. Lite lätt trött sådär. Och på ett riktigt bra humör..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0