Munnen full av godis..

Alltså jag är sjukt irriterad just nu. Jag bli galen på en ungjävel som ska skrika och ha sig heela jävla morgonen när jag försöker sova. Ungen bor ju inte ens i detta hus!! Eller, nu verkar hon göra de lite då och då vilket jag inte gillar de minsta. Jag har lust att föra så jävla mycket oväsen just nu, stå och hoppa på golvet så de verkligen stör. Eller kanske spela ashög musik ikväll. Trycker in massa godis i munnen så jag ska tänka på annat.. GAH!!

Har haft svårt att sova inatt också, somnade tidigt men vid tre vaknade jag första gången och sen har jag sovit piss. Och så började skrikandet vilket gjorde läget ännu svårare.

Jag fick iallafall lite besök när jag jobbade igår. Honey, Martina&Mattias, Helen och Johannes var in. De tackar jag mycket för! Riktig roligt att prata lite med Helen, de var längesen.. Sen fick jag även besök av Johannes på hemmaplan.

Hörs!!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0