Musik & Godis

Jag har stängt av Gossipgirl. Jag tänkte "nej nu får jag ge ma".. Så istället sitter jag och lyssnar på musik och smaskar godis. Och nu till de som är bra, jag äter upp de lilla godis som finns kvar i påsen så att jag inte ska gå och spana på de i veckan.. Dock har jag massa annat godis i min godis-låda men de är inte sådär jätte gott godis.

Haha oj.. nu kom jag på mig själv att sitta och lyssna om och om igen på en låt som är med i Gossipgirl. Just den låten som spelas i min favorit scen. Jag tror jag måste se till att Freddis läser min blogg för då skulle jag ha en läsare som förstår detta tjat om gossipgirl.

Och bara 30 min till Solsidan. Sen blir de Wallander, kommer förmodligen blir rädd och inte våga sova sen.. Men jag känner för att se den filmen så de får helt enkelt bli så.

Fan va jag bara skriver massa skit.. De är såå intressant att läsa va?! Haha
Hejdå!!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0