Nu är ni ruttna!!

De kanske inte är helt okej att säga åt mina läsare att ni är ruttna. Men ni är tammefan de. Haha. Jag SER att många läst men INGEN har kommenterat. Era jävlar! :)

Som tur är har Freddi och Elin sagt att den är fin så jag litar på dom. Kan nog bli att jag beställer jackan imorgon.

Idag har min puckade sida kommit fram igen och jag har städat ca 5 timmar. Städat på grundlig nivå. Jag har skrubbat och skrubbat. Nu är de fint och jag kan koppla av. Skönt!

På eftermiddagen åkte jag till syrran och åt paj som var kvar från igår. Riktigt smaskigt! Och nu har jag legat i soffan med godis, julmust och Solsidan. De är tammefan veckans höjdpunkt. Så jäävla bra! Haha!

Nu ska jag gosa vidare med vetekudden som värmer mig..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0