Nu ni..

Jag lät mig övertalas och har nu kommit igång med träningen. Ja, jag besökte ett gym på en Lördag. Hur otippat är inte de?! Men, 2011 är till för att förvåna.. eller något sånt.. Haha. Har i alla fall fått lite hjälp med vad jag ska satsa på nu. Tack Erik! ( Snart är jag biffigare än dig .. hah! )

Men de slutar inte där.. Nej, efter de åkte jag till mamma och tog en promenad. Vi gick i ca 1timme och mina tår är som isbitar nu. Buhu, stackars mig!

Nu känner jag att jag gjort nog med nytta idag. Skall lägga i lite toning i håret nu som får sitta i medans jag äter lunch. Sen ska jag duscha, måla naglarna och lite sånt..

Sen blir de irish coffee kväll.. mmmmmmmm!!!!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0