Öööeehh!!!!

De går inge bra nu! :(

1. En del av inlämningsuppgiften i matte var fel och de är bara piss. Stor klump i magen och stress över att försöka hitta rätt lösning och hinna få in den! Är de inte konstigt att jag tycker de är helt ok för andra att inte klara en uppgift på första försöket men när de gäller mig själv så är de allt annat än okej!?!

2. Inget har gått som jag vill idag.. Ett exempel är en glasvas för 499:- som nu är i 1000 bitar. Krasch sa de! Sen sa jag en liten fin rammsa av mindre fina ord.

3. Jag är trött och hungrig.. Ingen lust att äta något men jag vet hur jag mår imorgon bitti om jag inte äter något ikväll. Kanske knapra en skorpa eller två..

4. Egentligen är jag på bra humör, men eftersom allt går piss så känns de som om jag är på dålig humör.. Förvirrande..


Kommentarer
Avsändare: Elin

kommer du hit kan jag bjuda på något gott eftersom ja själv måste hålla mig till soppa =)

2011-02-03 @ 21:52:17
URL: http://elinhellstrom.blogg.se/
Avsändare: Alexandra

Ja jag skulle så gärna vilja ha något gott!! Men nu får de bli läggdags

2011-02-03 @ 21:54:43
URL: http://alxandrah.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0