Pinar i mig frukost

Jag visste att något skulle hända i min rygg när jag sopade på jobbet igår. Och mycket riktig .. De liksom strålar och är väldigt obekvämt vid en punkt och de gör mig nästan lite lätt illamående. Sitter just nu och pinar i mig frukost. Känner inte alls för att äta något.. Kanske hinner sitta på massagedynan lliten stund innan jag åker iväg..

Förövrigt kändes två dagar så sjukt långt imorse när klockan ringde. Jag var trött som ett as. Jag är dock lite piggare nu men kan tänka mig att kvällen kommer kännas rätt så lång..

Fick katalogerna från Uppsala universitet och Högskolan i Gävle igår. Känner mig lite lätt uppgiven på något vis efter att ha läst om ekonomike kandidate. Nästan varje kurs innehåller litteratur och föreläsningar på engelska. Och ni har väl kanske märkt vad jag tycker om engelska? De kommer ju aldrig gå!!

Ha en bra dag..

Kommentarer
Avsändare: Elin

klart du kan klara det....go go go....

2011-02-03 @ 12:12:28
URL: http://elinhellstrom.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0