Pjuh!

Hemma igen efter ett ganska så tufft pass på gymmet. Körde lite av de som Mörner visade i helgen. "Hej trötta armar!!" Nu avnjuter jag min goda vaniljyoughurt sen blir de en sväng till mamma och pappa, hämta Freddi, studievägledare, eventuellt en snabb lunch hos mig, Uppsala och jobb i 2 h, handla lite mat, ta bort smink och på med myskläder för en tjejkväll hos syster. Juste, skulle behöva hjälpa henne med saker inför tjejkvällen också. Full fart!

Ikväll är de alltså tjejkväll och jag ska få vara hundägare för en kväll åt världens sötaste Polly. Jag kommer nog bli förälskad!! De är en liten fransk bulldog (visst va de så?).. Blir även lite vin intag. Hihi.

Nej nu lär jag lägga på ett kol..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0