Sådär känslomässigt instabil igen

Min trötthet är extrem idag. Jag bli så känslomässigt instabil när jag är trött! Idag fick vi varor från PiP till jobbet. Jag tyckte de var så fint att jag ville gråta. Helt seriöst! De är fan pinsamt egentligen.. haha..

När jag skulle åka hem och svänger in mot mitt hus tänker jag " hallå, varför svänger jag här?! vart är jag påväg?! " även de är rätt pinsamt. Jag glömde för en stund bort vart jag bor. Pucko!

Nu har jag myst lite med mamma och pappa. Jag gillar att dom är hemma igen! Fick en super fin klänning!! Ska lägga upp bild på den och på klänningen jag fick av Danne och Lisa. Ge ma sommar!! Jag bjöd i alla fall mina föräldrar på en semla. Jag tyckte att de behövde något svenskt efter 2 veckor i Vietnamn. Är jag inte en dröm-dotter så säg.. Tss

Nej nu är de nog bäst för alla om jag går och lägger mig.
Godnatt!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0