Team-kväll

Igår var de fullt upp hela dagen. Efter träningen på morgonen gick jag Mörner och Freddi hem till mig och bakade scones. Vi smaskade nybakta scones och slappade lite i soffan. Sen var de dags för mig att jobba lite. 100 slingor skulle sättas på Freddis huvud. Hon blev så fin såå :)

Vi tog lite muffins och åkte till Danne och Lisa för att få kika på deras bilder från Thailand. De såg ut som om dom haft de sjukt bra. Jag vill också!!

Kvällen spenderades hos Elin. De var team-träff med forever gänget. Dock är ju jag väldigt oengagerad i mitt återförsäljarskap. Hah! Jag tycker de är roligare att hjälpa syster liksom.. Men kvällen igår var mysig och med massa god mat! Smaskens! De kändes som om jag rullade till sängen sen.. Tss.

Tack för den kvällen syrran :)

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0