Tysnad ...

... Har varit lite tyst här nu. Skulle bloggat imorse MEN (!!!!!) den helvetes jäävla snön sabbade mitt liv. Typ. Skulle börja en timme tidigare på jobbet men de blev 30 min senare istället. Min bil var insnöad och jag skottade i 1 1/2 timme för att få ut den. Jag var så arg att jag inte ens kände hur jobbigt de var, tills jag fått fram bilen och gick in för att ta mig en dusch. Jag total deckade i trappen och satt som en liten hösäck där ett tag. Sen var de bara att hetts duscha, sminka ma och äta för att åka mot jobbet. Och tro mig, motorvägen var piss..
Men jag tycker jag kan känna mig duktig som tog mig till jobbet. Även om jag gjorde några tappra försök att hitta en ersättare för mig..

Har även fått testa mitt tålamod ikväll. Vet ni hur svårt de är att le åt en person i 25 minuter när personen du ler åt är världens drygaste och omständigaste?! De är jävligt svårt och nu är jag på pisshumör tack vare denne person..

Nu ska jag äta upp min vaniljyoghurt och hoppa i säng. Hatar att sova för tillfället. De är dagens största stressmoment vilket såklart inte är så bra när man ska sova. De blir liksom en såndär liten ond cirkel. Blää!

Men en positiv sak!! Jag såg ett stjärnfall på vägen hem och kände ett lite lätt lyckorus. Asnajs! Kände att jag måste berätta de för Freddi, fast nu kanske du läser de här ... ?! Hihi. Och vetu Freddi?!! Jag har köpt en rosa sked med blommor på som vi kan skrapa u rmjölkskummet med!! :)

Godnatt, eller ja.. kanske..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0