Uppsala-Tierp i mitt huvud..

På vägen hem idag konstaterade jag att jag har väldigt mycket tid till att tänka när jag åker bil.. Jag hinner liksom tänka på allt. För att ni ska förstå vad jag menar skall ni få ta del av allt som snurrade i mitt huvud på vägen hem.. (dock inte riktigt alla funderingar..)

*Jag hatar alla som kör volvo, eller kanske bara bilen volvo..
*Vad många de finns som kör helt sjukt dåligt..
*Undra om de är nå trafikveckor för de är massa poliser ute i trafiken
*Ska jag orka laga mat ikväll.
*Vad ska jag laga för mat imorgon
*Hur ska jag bli av med mina sömnproblem
*Juste, en godispåse i väskan.. smasksmask
*Godis är hjälpen mot trötthet när jag kör bil
*Räkna ut hur många timmar de är tills jag ska vara på jobbet igen (dum idé..)
*Gissa när jag kommer vara i Vattholma, Örbyhus, Månkarbo och hemma
*Hur kommer de sig att jag alltid lyckas ta upp dumle-godisen som jag inte är sugen på..
*Hur lyckades jag bryta mitt köpförbud 3 gånger på 3 dagar.. ?
*Vad jag ska ha på mig på Freddis födelsedagsfest
*Är jag förvirrad... ?
*Jag gillar trots allt läget..
*När ska jag och sara träna imorgon.. ?
*Borde jag svara på A-L´s sms..
*När ska jag tvätta bort sminket
*Jävla visdomstand att göra ont
*Drömmer lite om att bli student
*De är sjukt fult med sånnadär ränder på bilar

Typ..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0